سلام ببخشید

من یه سوال دارم خیلی واسم مهمه

من قراره خواستگاری با یک نفر دارم که موندم در مورد بیماریم که تنبلی تخمدان هست ( و دکتر به من گفتن که این بیماری رو متاسفانه درصد زیادی از خانما دارن و باردار هم شدن به من گفتن که شما بعد از ازدواج قرصاتون رو تغییر میدم واسه باردار شدن و چون لاغرید درصد این که بچه دار نشید خیلی کم هست) 

حالا به نظرتون من چجوری به خواستگارم بگم ؟ ایا به نظر شما این خیلی واسه پسرا مهمه؟


پیشنهاد:

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه؟

کسی هست که در مجردی تنبلی تخمدان داشته و الان بچه دار شده؟

چطور به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

رابطه ی بین تنبلی تخمدان و نازایی

مشکل تنبلی تخمدان رو در خواستگاری باید مطرح کرد

تجربیات تون رو در مورد مشکلات تنبلی تخمدان بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)