نظرتان درباره افرادی که با حقوق کم کار می کنند جیه؟

من خودم جویای کار هستم البته ساکن تهران نیستم شهرستان زندگی می کنم، دیروز تو دیوار آگهی می خوندم که یک آگهی کار زده بود، نگهبان شب برای مجتمع مسکونی می خواهیم حتما زیر 50 سال سن باشه، ساعت کاری 8 شب تا 8 صبح، حقوق ماهی 1.500.

بعدش با صاحب آگهی چت کردم، گفتم چرا حقوق این قدر کمه، گفت مصوبه هیات مدیره مجتمع مسکونی هست.

بعدش بهش گفتم کسی با این مبلغ نمیاد کار کنه، اون هم بهم گفت تو این 6 ساعت که آگهی گذاشتم 4 نفر وقت مصاحبه گرفتند برای کار با این حقوق. آخه کارگر ساده کارخانه یا ساختمان با 8 ساعت کاری ماهی 4.500 می گیره، نیروی خدماتی بیمارستان با 12 ساعت کاری اگه شب باشه ماهی 5 میلیون می گیره.

به نظر شما یک مرد چرا حاضر میشه با این حقوق بره سر کار؟، با این که می دونه حداقل  حقوق چقدره؟


پیشنهاد:

تفاوت اوضاع کار و اشتغال دهه 80 با دهه 90 چیه؟

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

چه درآمدی از شغل تون دارید ؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) درد دل های مردان (۳ مطلب مشابه)