سلام دوستان

من یه پسر 25 ساله هستم که خدا رو شکر دو سه ماهی هست میرم سر کار، لیسانس از یه دانشگاه معتبر و سربازیمم رفتم. اما خیلی دو دلم برای ازدواج .

با وجود اینکه خیلی هم از لحاظ عاطفی هم از لحاظ جنسی و هم از لحاظ شخصیتی به مقوله ازدواج نیاز دارم ولی میترسم ازدواج کنم.

اخه هم خیلی روابط دوستی و نامشروع زیاد شده هم میگن دخترا پرتوقع شدند و زیر فشار زندگی کم میاری.

من حقوقم 900 تومنه الان ولی کارم طوریه که شرایط پیشرفت داره و با پیشرفت زیاد ترم میشه، ولی بیشتریا که باهاشون مشورت میکنم میگن باید یه کار دوم راه بندازی و دخترای الان پوستتو میکنن.

به همین دلیل میگم حالا که اینجوریه اصلا بذار یه دختر معلم یا شاغل بگیرم ولی مطمئن نیستم که دختر شاغل ویژگی هایی که میخوامو داشته باشه. بچه ها چیکار کنم از این دو دلی خارج بشم؟ دخترا بگند توقعاتشون چقده؟

مثلا چقد حقوق باید شوهرشون داشته باشه؟

کمکم کنید ممنون.


مرتبط:

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

چه درآمدی از شغل تون دارید ؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)