سلام دوستان

من از فوبیا رنج میبرم ، بیشتر از مردم و اجتماع  ترس دارم ! دکتر رفتیم یه مدت قرص خوردم ، قرص ها دو ماه اول روی من اثر داشت بعد اثرش رفت با اینکه میخوردم اما عوارضش اومدم عوارض وحشتناکی داشت چون نمیخوام پست طولانی بشه اینجا نمیگم میرسیم به موضوع اصلی : 

لاغر هستم نه زیاد با قد کوتاه حدودا 156 و این حدا ریزه میزه ام که کوتاه تر نشونم میده به قولی بی بی فیس که چند پست قبل دیدم و برخلاف کامنت ها که خیلی ها خوششان می آمد بنده وحشتناک ترس دارم میترسم مثلا برم سوپر مارکت بگن بهم کوچولو مامانت کو ؟ درکم کنید نگید این خله و از این حرفا به هر حال ترسه دیگه ! 

برای همین الان 21 سال به بالا هستم با این سنم هنوز که هنوز باید با مادرم برم بیرون و پشتش قایم میشم اگه مادرم نیاد که دیگه بیخیال باید بشم هیچ کاری را تا الان خودم انجام ندادم برای همین از همه موقعیت هام موندم و شکست خوردم .

راستش یه بار طلسم رو شکستم و گفتم هر چی شد که شد من خودم تنها میرم یعنی جونم در اومد البته فقط مسیر خیابون رو طی کردم طی 10 یا 20 دقیقه و جای نرفتم که حرف بزنم احساس میکردم آدم ها بدجور نگام میکنن اما وقتی رسیدم خونه خوشحال بودم .

لطفا نگید برید دکتر یا مشاور چون خیلی روی خودم کار کردم که تونستم از مرحله خیلی بد به اینجا برسم که خودم تنها یه مسیر رو برم اما میترسم جای مهم مثل بانک، مغازه یا بازار برم .

تپش قلب و ...

بگید من چیکار کنم که بر این هم غلبه کنم ؟ چون به هیچ وجه نه میخوام قرص بخورم نه مشاور شما ماءشالله یه پا خودتون مشاورید .

بر فرض محال البته از نظر شما محال نه از نظر چشم فوبیایی من اگه یه لحظه فکر کنم یکی داره بد نگام میکنه همون لحظه به خودم چی بگم و چیکار کنم ؟ اینو جدی گفتم واقعا میترسم برم جایی با این سنم ! اما میخوام انجامش بدم اما به حرف های شما احتیاج دارم نه قرص ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)