سلام

من پسری 29 ساله هستم ترمهای آخر لیسانسم رو دارم میگذرونم

چون معافیت پزشکی دارم هیچ جا بهم کار نمیدن

عاشق یکی از دخترهای فامیل نزدیک هستم

هم کفو هستیم و شرایطمون بهم میخوره

تنها مشکلی که دارم اینه که شغل ندارم.

آخه تا کی ما دهه 60ایها باید غصه بخوریم؟


مرتبط :

به خاطر بیکار شدن، زخم زبون های ننه مون هم به غصه هام اضافه شد

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

تا زنده ای زندگی باید کرد

آیا به صلاح دهه شصتی هاست که ازدواج نکنند ؟!

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

پسری 35 ساله ام، احساس میکنم گم شدم در این دنیا



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)