سلام

آهای  اون گروه دختر پسرهای دهه شصتی که الان بالای 30 سال هستین ، شغل درست درمون ندارید ، تا حالا مجرد موندید ، امیدی به ازدواج ندارید ، تحصیلات عالیه دارید امکان مهاجرت دارید اما مشکل خانوادگی دارید دست و پاتون بسته است ، نا امیدی تون رو چه طوری از بین میبرید ؟ چطوری آرامش دارید ؟

من که از طپش قلب دارم میمیرم ، از این همه نگرانی و نبود چشم انداز روشن و لحظه لحظه افزایش سن ! ، به منم بگید امید رو چطور تو دلتون زنده نگه میدارید ؟

 به منم بگید خواهش میکنم . 


مرتبط :

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

ازدواج حلقه گمشده بعضی ها

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

نمیتونم که تا 60 سالگی عفت پیشه کنم

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم

چرا بعضی ها ازدواج رو یه غول وحشتناک می بینن ؟

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

کاش عقاید مردم جامعه طوری بود که بچه هاشون زود ازدواج کنن

ترس از ازدواج ، یکی از مشکلات ازدواج آسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)