سلام به همه دوستان

من مدت زیادی که به خانواده برتر سر میزنم خب اوایل برام تازگی داشت راستش چیزای زیادی یاد گرفتم ولی مدتیه که حس میکنم در جا زدیم یعنی چیز جدیدی از طرف کاربران مطرح نمیشه سوالات اکثرا تکراری هستند هر چند ممکنه فقط عنوان عوض بشه .

الان جامعه دنبال یه راه جدیده چون یه اندازه کافی مسایل تکراری تجربه شده خب هر کسی که باید نتیجه بگیره گرفته ، به عنوان مثال زندگی متاهلی خب توی جامعه ما یه قوانینی داره اینکه با یه حداقل امکاناتی به همراه خانواده بری خاستگاری و...

خب ایا این روشی که از سالها پیش جریان داشته چقدر هنوز کارامده یا اینکه اگر کسی نتونست با این چارچوب بسته هماهنگ بشه تکلیفش چیه ؟ خودم به عنوان یه پسر 38 ساله که نتونستم با این معیارها خودمو هماهنگ کنم تکلیف ماها چیه ؟ آیا باید از این دایره زندگی رونده بشیم ؟‌

تکلیف دخترایی که به سن میانسالی رسیدن و هنوز در حسرت یه ... ایده های زیادی تو ذهنم دارم ولی نمیدونم چقدر میتونه با الگوهای خانواده برتر همخوانی داشته باشه ولی به عنوان قدم اول دوست دارم تو خانواده برتر یه کلوپ راه بیفته برای امثال ما که بیایم راحت تر مسائلمون رو مطرح کنیم و یه راه حل هایی جدیدی فارغ از سنت و مذهب و عرف جامعه براش پیدا کنیم ممنون از همه دوستان .

تا زنده ای زندگی باید کرد


مرتبط :

به خاطر بیکار شدن، زخم زبون های ننه مون هم به غصه هام اضافه شد

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

آیا به صلاح دهه شصتی هاست که ازدواج نکنند ؟!

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

پسری 35 ساله ام، احساس میکنم گم شدم در این دنیا

تا کی ما دهه شصتی ها باید غصه بخوریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)