سلام به همگی

من دبیرستانی ام ( تجربی ) میخونم 

دخترها معمولاً جزئی نگر هستن همین سرکلاس کار دست شون میده از جمله خودم یک دفعه می‌بینی چند دقیقه اس به مارک کتونی فلانی نخ رو لباس معلّم... نگاه می‌کردم امّا پسرها معمولاً سرکلاس درس یاد می گیرن و خونه دیگه کمتر می خونن یا نه یه روز بدنم درد می کنه یا خوابمه... 

خلاصه که دوباره خودم باید تو خونه وقت بذارم اون مبحث بخونم و یاد بگیرم در نتیجه دیگه وقت نمی‌کنم تست بزنم. به نظرتون چه جوری تمرکزم رو تو کلاس بالا ببرم؟ برای خستگی چی کار کنم (می‌خواستم شیر قهوه با خودم ببرم امّا بعید می دونم جواب بده) 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)