سلام، من خانم بیست و خورده ای ساله هستم

چندین وقته عمیقاً دارم به "رشد" وجودی فکر می کنم، شماها تا حالا فکر کردید باید در زندگی چه رسالاتی رو به پایان برسونید؟، تا حالا فکر کردید برای رشد شخصیت تون کجاها برید؟ با چه کسانی همنشین بشید؟، من خیلی دارم به این رشد شخصیت فکر می کنم

رشد وجود.

اینکه من انسان و جودم خیلی با ارزشه و باید براش عین دوست داشتنی ترین آدم های زندگی مون وقت بذاریم و رشدش بدیم

ولی نمی دونم دقیقاً چه کارهایی، چه موقعیت ها، چه مکان ها، و حضور کنار چه انسان هایی من رو به این روند صعودی، این حال درونی بی نظیر حاصل از رشد وجود میرسونه؟ 

مثلا؛ کتاب خوب خوندن یکی از ساده ترین کارهای این راه هست، یا مثلاً دانشگاه رفتن شاید اگر رشته خوب و دانشگاه خوب باشه یه راه دیگه ش هست، امّا راه های والاتری می خوام. چیز هایی که و جودم رو اغنا کنه طی کردن مسیر اون ها.

لطفاً هر تجربه ای یا نظری دارید بهم بگید ممنونم بسیار.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)