یه دختر اگه خیلی خانواده پر جمعیتی باشن نهایتاً تو خانواده شون ۵ تا پسر مجرد هست که برای ازدواج باهاش تناسب سنی دارن، بین همسایه‌ها و آشنایان و دوستان خانوادگی شون هم نهایت ۵ تا پسر مجرد هست می مونه توی کلاس دانشگاه و محل کار مثلاً ۴۰ تا پسر مجرد هست که این دختر را می‌شناسند که جمعاً میشه ۵۰ نفر از این تعداد (خیلی خوش بینانه در نظر بگیریم) فقط پنجاه درصد نسبت این دختر حس مثبتی داشته باشن میشه ۲۵ نفر و در بهترین حالت از این تعداد اگه نصف شون واقعاً این دختر را بپسندند و بخوان خواستگاری کنن، نهایتاً حدود ۱۰ نفر می مونه.

خب یه دختر در بهترین حالت فقط ۱۰ تا گزینه جدی برای انتخاب داره تازه هر ده تاش هم با هم که نمیان که بخواد با هم مقایسه شون کنه و انتخاب کنه، یه وقت اولی رو رد می کنه بعد می بینه موردهای بعدی خیلی سطح پایین‌تری دارن... 

به هر حال... منظورم این بود که خیلی مهمه بتونید یه پسر خوب رو شناسایی کنید.

شاید من اگه دختر بودم هیچ وقت منتظر خواستگار نمی موندم شاید اصلاً خواستگار خوبی نیاد برای آدم....

فرضاً من بهترین دختر عالم باشم وقتی کسی از من خبر و اطلاعی نداره چطور بیاد خواستگاریم... 

من که اگه دختر بودم خودم می رفتم یه مورد خوب پیدا می کردم و می گرفتم !، ولی به دور از شوخی، کاش این نصیحت منو همه دخترهای خوب! اینجا می‌دیدند...

دخترها خودشون هم باید فعال باشن مثلاً مثل حضرت خدیجه (س) 

من که کاملاً شرح دادم یه دختر نهایتاً در حد بالا حدود ده تا خواستگار داره معلوم نیست که بین اینها پسر خوبی باشه یا نه وگرنه دختر مجبور میشه مجرد بمونه...، ولی خب خودش می تونه اقدام کنه، من نمی گم راه بیافته تو خیابون از همه خواستگاری کنه، نه، ولی بالاخره در طول مثلاً پنج سال می تونه یه مورد مناسب پیدا کنه، نمی تونه؟! 

انواع پسرها رو که توی اون پیامم گفتم یادتونه؟! (ارائه ی نمای کلی از دنیای پسر ها به دخترها) اون فقط یه راهنمایی بود که بداهه به ذهنم رسید و نوشتم ولی شما خودتون به این موضوع فکر کنید معیارها و ملاک هاتون را مشخص کنید و دنبالش بگردین با مادرتون (اگه منطقیه) در بین بذارید یا با دوستان تون (متاهل ها بیشتر) واقعاً یه شوهر خوب ارزشش رو داره... من که پسرم واقعاً دلم می سوزه دخترها خودشون را در جایگاهی قرار دادن که فقط انتخاب شونده باشن....

شاید این پیام منو فقط چند تا تا دختر مجرد از شهرهای مختلف تو این سایت بخونن ولی همین هم برام کافیه شاید زندگی یک نفر رو متحول کنم (البته با این همه مطلبی که نوشتم دینمم به سایت ادا کردم چند برابر مطالبی که خونده بودم نوشتم برای بقیه!) 

البته باید خیلی دقیق و ظریف عمل کنید تا یه مورد خوب پیدا کنید وگرنه از چاله می افتید توی چاه 

نهایت نهایت نهایتش می‌خواهید از یه پسر که تشخیص دادید پسر خوبیه و درباره اش تحقیق کردین و... خواستگاری کنید، نهایتش اینه وگرنه هزار تا روش دیگه هست که خودتون بهتر بلدین که مجبور نباشید مستقیم خواستگاری کنید ولی مهم اینه که اون پسر رو پیدا کنید.

مثلاً شما اگه از گروه اول پسرهایی که گفتم خواستگاری کنید اون ها در مرحله اول میگن (برو خانوم مزاحم نشو!) منظورم اینکه فکر می کنن می‌خواهید ازشون سوء استفاده کنید! ولی اگه از شما خوش شون بیاد نه روی اون ها میشه به خانواده شون بگن یکی از من خوشش اومده نه جرأت دارن به خانواده بگن که خودشون از شما خوشش میاد.... 

یا اگه اشتباهاً از پسرهای گروه دوم خواستگاری کنید اینها از شما سوء استفاده می کنن و رهاتون می کنن 

اگه از گروه سوم خواستگاری کنید اینها فاز فیلم سینمایی بر میدارن و یا به خاطر اینکه به دوست دخترشون خیانت نکنن! شما رو رد می کنن یا اگه قبول کنن میگن بیا فعلاً بریم رل بزنیم تا ببینیم چی میشه که در این مورد احتمالاً شما خودتون اگه عاقل و خوش شانس باشید از اخلاق طرف زده میشید و ولش می‌کنید

ولی از پسرهای گروه چهارم میشه خواستگاری کرد اون ها تحقیرتون نمی کنن و به پیشنهادتون فکر می کنن حالا جواب شون هر چیزی ممکنه باشه...

امّا مهم اینه که اول شما اون ها رو شناسایی کنید....

خیلی پرحرفی کردم ببخشید

دلم می خواد از نصیحت‌هایی که اینجا نوشتم اسکرین شات بگیرم و بذارم توی اینستاگرامم !!! ولی به نظرم صلاح نیست که همه دخترها این رو بدونن، احساس می‌کنم دخترهای اینجا سطح فکری بالاتری دارند....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)