انواع پسرها رو اگه بخوام با مثال توضیح بدم کافیه یه لحظه به یه جمع که تعدادی پسر داخلش بوده فکر کنید مثلاً دانشگاه یا ...

یه گروه از پسرها خیلی خیلی مظلوم و گوشه گیر اند و کم حرف چون اصلاً حرفی ندارن و توی هیچ موضوعی تخصص ندارن، خیلی ساده لباس می‌پوشند یه شلوار پارچه‌ای با پیراهن روی شلوار، کار خاصی هم بلد نیستن بیشتر دنبال درس خوندنن (که من فکر می‌کنم همون هم خوب انجام نمی‌دن) اصلاً تُن بالای صداشون رو کسی نشنیده آهسته میان آهسته میرن با کسی هم کاری ندارن بیشتر دنبال این هستند که یه جایی کارمند بشن و زندگی عادی داشته باشن اینها با دخترها حرفی نمی زنن در آخر هم در بیشتر موارد با اونی که مادرشون پسند کنه ازدواج می کنن البته زن اینها باید با عرضه باشه تا بتونه زندگیش رو جمع کنه وگرنه از اینها آبی گرم نمی شه.... (از ترس اینکه کامنتم ستاره دار بشه مثال نزدم که مثل چی هستن) 

 گروه دوم 

 این پسرها همون هفت خط‌ ها هستن.این ها هیچی از آداب اجتماعی نمی دونن کارهایی که مردم به بی فرهنگی میشناسن را انجام میدن تو جمع‌های پسرونه خیلی دم از مرام و رفاقت و این چیزها می زنن ولی پاش بیافته هیچ مرامی ندارن از همه نارفیق ترن و فقط به فکر خودشونن.

 عزت نفس پایینی دارن و اعتماد به نفس بالا تو خیابون ناموس مردم از چشم چرونی و متلک هاشون امان ندارن، تو دانشگاه با کلاس و کمی موجه میشن و دنبال طعمه میگردن با دخترها گرم می گیرن اینها تجربه صدها دوست دختر دارن از اینکه باز هم به کسی پیشنهاد بدن و پس زده بشن هیچ ترس ندارن این گروه اصلاً مسئولیت پذیر نیستن و تعهدی ندارن، دائم دنبال علافی و خوش گذرونی اند) در آخر هم با یه دختر ساده یا حتی محجبه ممکنه ازدواج کنن و بدبختش کنن... اینها مثل گرگن، گرگ واقعی

 گروه سوم 

 پسرهایی که ابرو بر میدارن و خوشگل حرف می زنن دائم آدامس میجون و کلاً حالت‌های زنونه دارن حتی گاهی دیدم آرایش می کنن انگار از اینستاگرام دانلودشون کردی اینها هم نه مسوولیت پذیرن نه تعهد دارن نه هیچی.

بیشتر تو کافی شاپ ها زندگی می کنن و توی یه دنیای غیر واقعی زندگی می کنن حتی عرضه پول در آوردن ندارن و از ددی و مامی پول می گیرن ولی اینها به یه دونه دوست دختر راضی میشن سعی می کنن مثلاً بهش خیانت نکنن و کلاً توی این داستانان اگر هم دوست دخترشون کات کنه افسرده میشن برخلاف گروه دوم که بلافاصله برای مورد بعدی اقدام می کنن.... 

این دسته از پسرها کلاً ازدواجی نیستن بیشتر دنبال روابط اند تا تو دنیای خیالی شون خوش باشن... اینها رو به فنچ تشبیه می‌کنم چون خوشگل مشکل اند و بیشتر دنبال عشق بازی و خاله بازی و ...

 گروه چهارم 

 مردان واقعی اند اینها کم حرف می زنن ولی اگه بخوان حرف برای گفتن زیاد دارن ساده و جنتلمنانه لباس می‌پوشند برای خودشون شخصیت قائل اند، اکثراً توی یه موضوع یا یه کار تخصص خوبی دارن مثل اون گروه اول نیستن، نگاه نافذی دارن، دوستان کمی دارن و کمتر به کسی افتخار می دن که باهاشون دوست بشه چون کمتر کسی استانداردهای اینها رو داره، اکثراً دنبال روابط دوست پسر و دوست دختری گذرا نمیرن اهل کارن و همت دارن حد و مرزهای مشخصی دارن فقط با دوستان صمیمی شون شوخی و خنده می کنن بسیار مسئولیت پذیر و پاش بیافته اِند مرام و معرفت، اگه مذهبی هم باشن نور علی نور چون اهل هر کاری باشن بهش مقیدن.

برنامه مشخصی دارن و می دونن هدف شون چیه مناعت طبع خاصی دارن با ادبن و آداب را رعایت می کنن شاید با دخترها حرف نزنن ولی وقتی هم حرف بزنن در کمال ادب و متانت اگه مذهبی باشن به دخترها نگاه نمی کنن یا خیره نگاه نمی کنن برخلاف دو گروه قبلی بعد از یه مکالمه کوتاه با دختر دنبال این نیستن که شماره اش رو بگیرن.

سر کلاس با همکلاسی‌ها بحث‌های بچگانه نمی کنن در عوض با خانواده و دوستان شون خیلی خنده رو و خوش اند ولی توی جمع فقط به شوخی‌های ریز و زیرکانه اکتفا می کنن، عاشق پیشه نیستن ولی اگه بخوان ازدواج کنن خوب راهش رو بلدن. 

دوستان شون حتی پشتشون به دوستی با اینها گرمه، اینها مثل شیری هستن که خودشون خودشون را اهلی کرده اند ...

 

گروه پنجم ...

تلفیقی از ...

من سعی کردم یه نمای کلی از دنیا پسرها به دخترهای خوبی که اینجا میان بدم که حساب کار دست شون باشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)