سلام دوستان

دخترم و دانشجو هستم، چند سالی هست به پسر ... که حدود 30 ساله هستن علاقه مندم ولی هیچ وقت نه ابراز کردم نه پا پیش گذاشتم. مدتی هست خودش پش قدم شده ابراز دوست داشتن می کنه ازم خواستگاری هم کرده منم قبول کردم و قرار بعد محرم و صفر عقد کنیم ...

مشکلی که دارم اینه، به ایشون اعتماد ندارم که فقط به من متعهد باشه و از طرفی می دونم که قد موهای سرش قبلاً دختر بازی کرده، ولی رابطه جنسی رو بعید می دونم که داشته.

الآن تو این یک ماه که شماره ش رو داشتم و اون رو چک می کنیم همیشه واتس اپ آنلاینه حتی وقت‌هایی شده که چند ساعت آنلاین بوده ولی جواب من رو نمیدن.

از علاقه ایشون به خودم مطمئنم، چون چند سال پیش هم ازم خواستگاری کردن ولی اینکه الآن فقط با منه رو بعید می دونم، از طرفی هم خانواده ام مخالف هستند ولی خب الآن هم که راضی شدن به خاطر خودم هست. 

خیلی دارم اذیت میشم و همیشه بهش شک دارم، چطور ممکنه یه نفر با کسی نباشه و تا ۵ صبح آنلاین باشه! چند بار ازشون پرسیدم و علت رو جویا شدم ولی جواب هاشون نه تنها قانع کننده نیست بلکه مسخره هم هست. 

تصمیم گرفتم پا رو دلم بذارم و با عقلم پیش برم، قضیه رو برای همیشه تمومش کنم با اینکه می دونم این نه گفتنم هم برام خیلی گرون تموم میشه، ولی واقعاً چاره دیگه ای ندارم... 

الآن تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که از آقایونی که این پست رو می خونن سوال کنم چه دلیلی داره که هر شب آنلاین باشه، اون هم ساعت‌های طولانی؟! به نظر شما حدس من درسته که ایشون با یکی دیگه هم در ارتباطه؟ 

شما به عنوان یک پسر به ممکنه همزمان به دختری ابراز علاقه کنید هم با کس دیگه ای دوست باشین؟! ممنون میشم نظر بدید.


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)