با سلام 

من یه پسر دانشجوی حسابداری هستم، ۲۰ ساله م، یه موضوعی که خیلی خیلی من رو نگران کرده بیکاری من هست، دانشجوی دانشگاه آزادم، دوست دارم هر چه زودتر برم سر کار و درآمدی داشته باشم.

متأسفانه من ۱۸ سالگی رفتم دانشگاه افسری آزمون بدم قبول شدم مصاحبه گفتن کور رنگی داری، خیلی ناراحت شدم. استخدام ارتش و سپاه و اینها هم چون کور رنگی دارم نمی تونم بشم. 

کار حسابداری هم بلد نیستم. سردرگمم، نمی دونم از کجا شروع کنم، دوست ندارم جوونی ام رو هدر بدم، کمکم کنید اگر راهکار دارید بگید من مؤسسات خدماتی مالی حسابداری تو شهرمون نمی دونم کجا برم، هر جا میرم فایده نداره خسته شدم.

 دوست دارم بیفتم تو مسیر رشد، متأسفانه هیچ راهنمایی نیست کمکم کنید.


مرتبط با رشته حسابداری:

انتخاب بین رشته های مدیریت صنعتی و حسابداری

رشته کامپیوتر یا حسابداری؟

برای ورود به بازار کار حسابداری از کجا باید شروع کرد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

آینده شغلی کدوم بهتره، حسابداری یا خیاطی؟

تبادل نظر فارغ التحصیلان حسابداری در مورد وضعیت شغلی و درآمد

مهندسی عمران، دکترای بیوتکنولوژی، ریاضی کاربردی یا حسابداری؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)