من یه دختر ۱۹ ساله ام مشکلم اینه که عاشق همه میشم؛ نمی‌دونم باید چه کار کنم از دوست و آشنا و فامیل و همکلاسی و همکار بگیر تا اونی که تو تاکسی دیدی و اونی که تو مغازه دیدی؛ یعنی می‌خوام ببینم شون خوشحال میشم استرس می‌گیرم؛ برای همه شون؛ و این احساس رو روی خواننده‌ها و سلبریتی ها و فوتبالیست‌ها و ... دارم کلاً رو هر جنس مذکری (حالا نه خیلی بچه یا سن بالا) 


پیشنهاد:

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم

از 5 سال پیش عاشق یکی از بازیگران مرد شدم

میشه با قانون جذب با یه بازیگر مرد معروف ازدواج کرد؟

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)