اومدم بگم چرا هر چی حقم خورده میشه هر کی ازم سوء استفاده می کنه و برای منافع خودش سمته، تاوان این سوء استفاده رو نمی ده؟

اگر خدایی هست چرا جواب نمی ده که من دلم حداقل کمی آروم شه، دختری که دوسش داشتم به خاطر درس اومد سمتم، رفیق خودم که ادعای رفاقتش می شد فقط به خاطر کمک درس و امتحانات دورمه، به استاد دانشگاهم نحوه ی تهیه محتوا گفتم کمک کردم بهش آخر ترم، همین ترم بهمن که گذشت به همه نمره عالی داد به من چنان بد داد که معدلم رو از 19/80 به 15 رسوند، دو تا درس تخصصی سه واحدی، در حالی که من آموزش شون می دادم همون هایی که نمره خوب استاد داد بهشون. چرا خدا حق منو نمی گیره؟

نکنه می خواید بگین از تو بدترم هست و خدا حقش رو نگرفته.

چرا دختری که بهم قول داد و ولی به پول فروختم اون داره الآن زندگیش رو می کنه، چرا بعد همین دختر که بعد گذشت پنج سال تازه حالم بهتر شد یک دختر سوء استفاده کن میاد تو زندگیم و فقط حهت کسب منفعت خودش باهامه، حتی چنان خامم که  نفهمیدم.

امّا همه ی این ها به کنار، چرا اون خدا که اگر وجود داره حداقل جواب یکی از این ها رو نمی ده راحت شم، این آتیش کمی بشینه، الآن که با این اوصاف من انگیزه م برای درس میره، برای جریان دختر عقده ای میشم، باید چه کار کنم،باید خودم دست به کار شم؟

امّا چه جوری !!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)