من الان 20 سالمه و دانشجوام تا الانم خیلی خواستگار داشتم که اکثرا پولدار بودن بجز دوتاشون که خب طلبه بودن و وضع مالیه.  خیلی خوبی نداشتن که منم از بین همه ی خواستگارام همون طلبه رو انتخاب کردم و قرار شد که همو ببینیم و با هم حرف بزنیم که این اتفاق افتاد ولی اون اقا 9 سال از من بزرگترن و چون وضع مالیشون خیلی خوب نیست خانواده تقریبا مخالفن چون بابام مدیرعامل کارخونه  هستن و خدا رو شکر از نظر مادی ما مشکلی نداریم.

ولی اون اقا فوق العاده خوب و مومن هستن  یه چیزی که فکرمو مشغول کرده اینه که من چیکار کنم الان ؟ مامانم میگن چون تا الان این همه سال از سن بلوغش تا حالا تونسته جلوی خودشو بگیره و خودشو کنترل کنه شاید بعدا نتونه از نظر روابط جنسی کامل و بی عیب باشه؟

حالا میشه شما کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)