سلام به دوستان.

دختری بیست و ... ساله هستم مدتی هست خواستگاری دارم سی و ... ساله، ... ماهه در ارتباطیم .رسمی با خانواده  برای خواستگاری اومدن و جواب مثبت هم گرفتن و حالا در همین پروسه هستیم و نزدیک بله برون.حداقل 10 بار حضوری همدیگه رو دیدیم و دو سه بار مشاوره هم رفتیم.

درباره هر موضوعی که به ذهنمون رسیده کلی صحبت کردیم حتی مسائل خیلی کم اهمیت و جزیی.

تنها مسئله ای که اصلاً صحبت نکردیم مسائل جنسی هست. مشاوره هم اشاره نکرد، ایشون بسیار مؤدب و مومن هستن و الآن هم با هم رسمی صحبت می کنیم و فعل مفرد استفاده نکردیم . ایشون اصلاً اشاره ای به این موضوع نکردن.

و این باعث نگرانی من هست به دو دلیل.

1. می ترسم بعد از عقد متوجه اختلاف تو این مورد بشیم یا ایشون سرد باشن و مشکلی داشته باشند که با یه سوال ساده در مقطع فعلی قابل حل باشه

2. اگه من مطرح کنم بدشون میاد؟ اصلاً چی باید بپرسم و چطوری؟ خودم هم خجالت می کشم می ترسم از واکنش ایشون البته اگه بپرسم در چت خواهد بود.

لطفاً راهنماییم کنید بگم یا نه؟ با چه ادبیاتی؟



مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چطور بحث مسائل جنسی رو با خواستگارم مطرح کنم که بد نباشه؟

مردان کم مو، میل جنسی پایینی دارن؟

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران

نامزدم میگه وقتی نیاز جنسی داشتی چکار میکردی؟!

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه؟

چطور باید خواستگارم رو از نظر جنسی محک بزنم؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه)