سلام دوستان

من یه دختر ۳۲ ساله ام که از ۱۵ سالگی آمادگی ازدواج رو داشتم و ۱۷ ساله دارم با خودم می جنگم تا زمان ازدواجم فرا برسه و پاک بمونم. منتهی ترسی که من دارم این هست این همه سال صبر کردم تا با کسی ازدواج کنم که رابطه م از نظر جنسی اون طور باشه که می خوام چون برام اولویت داره و نیازهای عاطفی و حس مادر شدن و... اون قدر طولانی شد و سختی کشیدم که همه رو در درونم کشتم و جزء اولویت‌های بعدیم هستند.

امّا واقعاً نمی دونم چطور باید بفهمم در این مورد با طرفم توافق دارم؟ با سوال پرسیدن نمی تونم اعتماد کنم چون شاید اون از نظر خودش خوب باشه امّا از نظر من که خیلی گرمم معمولی باشه و به مشکل بخورم و برام واقعاً یه دغدغه شده.

تا حالا هیچ کدوم از خواستگارانم رو از ته دلم نپسندیدم بنابراین انتخاب نکردم ولی حاضر نشدم به هر قیمیت ازدواج کنم حتی پول و ثروت و... که برام اصلاً اولویت نیست چطور باید خواستگارم رو از نظر جنسی محک بزنم که خیلی خوب باشه؟! یعنی ممکنه بالاخره از کسی خوشم بیاد ولی باز از ترس اینکه آدم سردی باشه مردد بشم یا ردش کنم.

خیلی برام معضل بزرگی شده من ازدواج نکنم هم گناه نمی‌کنم امّا نمی خوام با این تفکر که ممکنه براش راه حلی وجود داشته باشه اشتباه کنم. دوستان عزیز لطفاً راجع به اینکه من چند سالمه و آیا برام خواستگار میاد تو این سن و... سایر شرایط بحث نکنید.


مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چطور بحث مسائل جنسی رو با خواستگارم مطرح کنم که بد نباشه؟

مردان کم مو، میل جنسی پایینی دارن؟

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران

نامزدم میگه وقتی نیاز جنسی داشتی چکار میکردی؟!

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه)