سلام

 به نظرتون دخترا چطور میتونن متوجه شن که خواستگارشون مشکل جنسی داره؟؟؟

راستش من همیشه نگران این موضوعم...هر خواستگاری که واسم میاد براندازش میکنم یا به دقت به حرکاتش نگاه میکنم ولی فایده نداره...

به نظرتون اگه یه پسر دوجنسی باشه ولی حالا یا به اصرار خونواده و یا ترس از آبرو اقدام به خواستگاریو ازدواج میکنه از کجا میشه مشکلشو فهمید؟

به نظرتون چه سوالایی میشه از خواستگار پرسید تا این موضوع رو ناخواسته لو بده؟

خواهشا آقایون بیشتر جواب بدن.


مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه)