دوستان عزیز سلام و نماز و روزه هاتون قبول! 

من سؤالی ندارم ولی دلم می خواد یه چیزی رو بهتون بگم...

راستش من خیلی این وبلاگ برام جالب بود و خیلی از پستهاش رو دیدم فکر می‌کنم

یه چیزی که خیلی بهش برخوردم پست‌هایی مثل اینه که فلان سن دیره برای شروع یه کاری؟ مردم چی میگن اگه من فلان کار رو بکنم؟ می ترسم مردم مسخرم کنن و ...

دوستان عزیزم ممکنه حرفم تکراری به نظر برسه ولی خواهش می‌کنم از شما این قدر این "مردم" و حرف هاشون براتون مهم نباشه:)

میگن ۲۰ سال دیگه آدم از کارهایی که انجام نداده بیشتر پشیمون میشه تا کارهایی که انجام داده...! 

و اینکه وقتی می تونی راجع بهش رؤیا پردازی کنی پس اون کار قابل انجامه... دوستان فکر می کنید می تونید جوری زندگی کنید که مردم هیچ حرفی پشت سرتون نداشته باشن؟!

هرگز! 

حتی اگه هیچ کاری نکنید یه عده بر میگردن میگن چشه این هیچ کاری نمی کنه؟، خلاصه اینکه هیچ راهی وجود نداره که شما بتونید همه رو راضی نگهدارید! 

بالاخره یه عده ای هستن که پشت سرتون حرف می زنن و چشم دیدنتون رو نخواهند داشت... پس خواهش می‌کنم این قدر انرژی نذارید رو این مسئله

و اینکه اگه کسی بهتون بدی می کنه شما مثل اون نباشبد...، اون بده، تو خوب باش!، می دونم خیلی سخته ولی خواهش می‌کنم حداقل یه بار فکر کنید بهش...، و در آخر اینکه آشنایی با این وبلاگ خیلی برام مفید بود

موفق باشید دوستان

خداحافظ

پ. ن اگر مایلید در قسمت نظرها درسی که خودتون از خواندن این وبلاگ و مشکلات بعضی از مردم گرفتید، رو بنویسید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)