سلام وقت بخیر

بر خلاف میل باطنی مجبورم پایان فعالیت خانواده برتر رو اعلام کنم.

از مدیریت خانواده برتر خسته نیستم، اگه خسته بودم حدود 2 سال اصطلاحا با چنگ و دندون سعی نمی کردم خانواده برتر رو بروز نگه دارم، همین الان هم اگه شرایط فراهم بشه به طوری که مثل سال های حدود 98 به قبل، بتونم به بخش مدیریت وارد بشم و ...، فعالیت وبلاگ رو از سر می گیرم ان شاء الله.

حدود 2 سالی هست که در ورود به بخش مدیریت خانواده برتر با خطای 502 Bad Gateway مواجه هستم، قبلا با پشتیبانی بیان هم تماس گرفتم، اما همچنان مشکل پا بر جاست، مخصوصا در این یک ماه اخیر.

پاسخ دادند:

"کاربر گرامی سلام طی بررسی صورت گرفته اختلالی در وبلاگ شما مشاهده نشد. احتمالا مشکل مربوط به اتصال اینترنت شما است"

در یکی از پست ها از مشکل فیلم گرفتم و نشون دادم که در ورود به بخش مدیریت سایر وبلاگ هایی که در بیان دارم ، مشکلی نیست، اما امان از وقتی که بخوام به بخش مدیریت خانواده برتر وارد بشم، یکی از حدس های قوی در مورد این مشکل، زیاد بودن پست ها و نظرات ثبت شده در خانواده برتر هست.

بعد از 2 سال عذاب دادن خودم و گاها شما به خاطر بی نظمی در تائید نظرات و ارسال پست های جدید، فکر می کنم دلایل کافی برای اعلام پایان فعالیت خانواده برتر وجود داره. 

بالاخره شرکت بیان هم دارای محدودیت هایی هست و منابع محدودی داره.، شاید میزبانی خانواده برتر با این حجم بازدید با منابع اون ها همخوانی نداره و کشش این رو ندارن که خانواده برتر بیشتر از این به جذب بازدیدکننده بپردازه.

دو نکته ی پایانی:

اول از شرکت بیان بابت میزبانی خانواده برتر در این مدت حدود 7 سال و نیم تشکر می کنم.

دوم طلب حلالیت دارم از همگی شما کاربران خانواده برتر

بنده یک انسان عادی هستم و اشتباهات زیادی دارم، بابت تمام اشتباهاتی که داشتم لطفا بنده رو ببخشید و حلال کنید.

اگه تمایل دارید جمع فعلی رو حفظ کنید، یک یا چند نفر از دوستان که برای میزبانی آمادگی دارن، آدرس وبسایت هاشون رو در بخش نظرات ارسال کنن.

با توجه به تعهدی که برای خودم قائل هستم، هیچ کدوم از پست ها و نظرات قانونی رو حذف نمی کنم، و بخش نظرات هیچ کدوم از پست ها رو هم نمی بندم، اما همگی نظرات بعد از تائید نمایش داده خواهند شد.

برای تائید نظرات جدید، تاریخ یا ساعت مشخصی رو نمی تونم اعلام کنم. الان هم فکر کنم بعد از حدود 24 ساعت بالاخره بخش مدیریت برام باز شد و اولین کاری که انجام دادم ارسال همین پست هست!

به امید این که شرایطی فراهم بشه تا باز هم بتونیم به طور منظم و بی دردسر فعالیت خانواده برتر رو دوباره از سر بگیریم.

موفق باشید


مرتبط:

خطای 504 وقت هدر ده! در بخش مدیریت خانواده برتر!

برسد به دست پشتیبان بیان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)