سلام عرض می کنم خدمت کاربران خانواده برتر

چندین ماهه که ارتباط بنده با بخش مدیریت خانواده برتر دچار مشکل شده، به این صورت که مرتب با خطای ۵۰۴ یعنی ارتباط با سرور مواجه میشم. حقیقتا یادم نمیاد در چند ماه اخیر همون بار اولی که می خوام وارد بخش مدیریت بشم، موفق شده باشم!

بنده در بلاگ، وبلاگ دیگه ای هم دارم، وقتی می خوام وارد بخش مدیریت اون بشم به راحتی میتونم، نمی دونم دقیقاً ایراد از کجاست!

بی نظمی هایی که در تائید نظرات و ارسال پست های جدید شاهد اون هستید، بخش مهمی به این خاطره هست. مثلاً من تصمیم می‌گیرم که ساعت ۲۱ نظرات را تایید کند اما امکان ورود به بخش خانواده برتر برای من وجود نداره و مرتب خطایی که خدمت تون عرض کردم ظاهر میشه، باید پشت سر هم تلاش کنم و صفحه رو از اول باز کنم، بعد از چندین دقیقه ارتباط با سلام و صلوات برقرار میشه، ارتباط که برقرار شد مثلاً یکی دو سوال رو که ارسال کردم دوباره ارتباط قطع میشه!، روز از نو روزی از نو ... F5 f5 f5 f5 ... .


گاهی اوقات هم خطای 504 با کلاس میشه!↓

یه روز از ساعت حدود 17:15 تا 18:20 تونستم 4 پست ارسال کنم، به طور عادی برای ارسال هر پست اگه بگیم 5 دقیقه وقت لازمه، بنده حدود 40 دقیقه در حال زدن کلیک f5 بودم !!!

با گوشی هم همین اوضاع رو دارم.

این پست صرفا جهت اطلاع شما بود، وگرنه امیدی به حل مشکل از جانب مدیران بیان ندارم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)