آخه این چه وضعشه؟ من خیلی از دست شما مردا شاکیم.از ازدواج هم میترسم.خیلی از دخترای دیگه هم مثل من این حرفا روشون تاثیر میذاره.میبینید که خانما تعجب کردن وحتی میگن اصلا سایز 90 نیست.

خب حق دارن . آخه اینم شد حرف ؟ ما سایز 95 از کجا بیاریم؟؟؟؟ مردا که برای لذت میخوان ولی این سایز رو دختر بدبخت باید حمل بکنه وکلی دردسر برای مخفی کردنش از دید نا محرم.

من با سایز 60 و اندام لاغر آخه به چه امیدی شوهر کنم؟ چه غلطی بکنم اگه مورد پسند شوهرم نبود ؟ ببینید مشاور چی گفته. میگه این مسایل باعثه طلاق میشه. آخه چرا اینقدر برای دختر سخت میگیرید؟

خب وقتی من لاغرم البته نه زیاد. بقیه بهم میگن ریزه میزه و سایز 60. چکار کنم چاق بشم؟ اصلا نمیشه. من مدلم این شکلیه ولی دیگه اعتماد بنفس ندارم. بیشتر آقایون اینجوری سخت میگیرن، برای پرده هم جدیدا داستان درست کردن.

اینا ظلمه به دختر و حداقل منو از ازدواج فراری میکنه.اصلا معلوم نیست فکرتون در مورد دختر چیه و برا چی آفریده شده؟ فقط برای سکس؟ من که دیوونه میشم اگه بفهمم شوهرم دوستم نداره و فقط برای سکس منو میخواد.

اینکه بگه سینتو بزرگ کن، باسنتو چاق کن، لباتو اونکار کن و... یعنی منو فقط برای سکس میخواد و دوستم نداره. اگه دست خودم بود، نمیخواستم دختر باشم و کاش پسر آفریده میشدم. دلم برای خودم میسوزه . حق ندارم تو گفته هام ؟ حق با من نیس ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)