سلام به خانواده برتری های عزیز

چند روز هست که در پست چرا فکر می کنید پوشش درست داشتن مخصوص خانم هاست؟، نظرات جنجالی ثبت میشه. منم به عنوان عضوی از این جامعه، می خواستم حرف دلم رو بزنم.

دختر خانم ها همین طور که می دونید، شماها بیشتر از ما پسرها آزادی در زیبایی و همچنین ظاهر دارید. ما پسرها مثل شما دخترها، به اون صورت که باید نمی تونیم به خودمون برسیم. می دونید چرا؟ چون باید به فکر آیندمون باشیم و اینکه بیاییم نصف درآمدمون رو بدیم لباس و کفش کم میاریم.

همون طور که شما از بعضی از حرکات ما پسرها تحریک میشین، ما هم تحریک میشیم. طبیعی هم هست. خیلی از جاها نظرات ثبت شده که آقا پسر مثلا از جوراب دختری که نازکه یا شیشه ایه خوشش میاد، یا ترکیب چادر و با این جوراب و کفش پاشنه دار خوشش میاد. یا از رژلب دختر خوشش میاد و ... 

ولی نمی تونه خودش رو کنترل کنه. جوانی که 15 سالگی به بلوغ می رسه، سخته براش توی این زمونه که نه دخترها مایل به ازدواج هستند و نه علاقه ای به پسر نشون میدن. خصوصا خانم های چادری که رعایت نمی کنن ولی ما چشم پوشی می کنیم. یا دختر مانتویی که نصف اعضاش بیرونه. خب ما به کجا داریم میریم؟ 

مگه شما نمیگین اگه ببینیم پسر جربزه و عرضه داشته باشه، جواب مون بهش مثبته. خب کوو؟ یا دنبال پولین یا دنبال قیافه. دیگه نه کسی دنبال ایمانه؛ نه کسی دنبال مومن بودن طرفه، نه دنبال خانواده خوبه. پسرها رو به چشم پول می بینید. 

شما دختر خانمی که موهات رو از پشت میریزی بیرون؛ حالا بماند پوششت. منه پسر باید چشم پوشی کنم؟ من اگه بتونم؛ 1 بار 2 بار 3 بار جلوی خودم رو میتونم بگیرم ولی بعد از اون میشه سرکوب، میشه بیماری روانی.

توعه دختر خانم که بقیه رو داری مقصر می دونی، خودت به حرفات عمل می کنی که به پایین تنه پسر به صورت بصری تحریک میشی؟ 

همون طور که من دارم نیازهام رو سرکوب می کنم؛ تو هم موظف هستی که سرکوب کنی. این قدر هم نگین من رسمی محل کارم و ... همون شما دنبال کسی هستی که رسمی محل کارش باشه. خب که چی؟ دنبال ازدواج مدرکی هستی یا دنبال عشق محبت کسی؟

اون پسری که لباس تنگ میشه، دنبال تحریک دختریه که داره پسرها رو تحریک می کنه. اونی که رعایت می کنه، به احترام دختریه که اون هم داره رعایت می کنه. پس مظلوم نمایی و یک طرفه قاضی نشین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)