سلام

راستش من می خوام این رو بگم که:《چرا فکر می کنید پوشش درست داشتن مخصوص خانم هاست؟ این چیز هایی که می خوام بگم نمی دونم چند درصد واقعاً ازش اطلاع دارن ولی فکر کنم گفتنش خالی از لطف نیست.

همیشه بحث سر این بوده که خانم ها پوش شون تحریک کننده نباشه. برجستگی بدن مشخص نباشه. خوشبو نکنن خودشون رو .. با عشوه حرف نزنن و غیره.

ولی این وسط فقط به دخترها گیر میدن که مواظب باشین و کلا هشدار میدن درباره ی چیز هایی که گفتم و باید رعایت بشه.

باشه حرف شما قبول، ولی چرا غفلت شده از آقایون؟ چرا امثال ما باید تاوان این غفلت رو بدیم؟، همیشه میگن خانم ها بصری نیستن و تحریک پذیری ندارن از طریق بینایی ولی خب همه که این جوری نیستن!!!

برای مثال؛

اون دسته کسانی که میرن باشگاه هیکل خودشون رو میسازن و تیشرت تنگ و چسبان می پوشند، شلوار تنگ می پوشند برجستگی هاشون هم پیداست، ادکلن خفن می زنن، دارن دخترهایی که از نظر بصری تحریک میشن به شدت رو اذیت می کنن ...

فک نکنید چون بعضی دخترها این چیزها روی اون ها اثر نداره پس همه این جوری هستند... کسانی که مثل من هستند متأسفانه داریم اذیت میشیم خیلی خیلی هم اذیت میشیم خدا شاهده بارها جلو خودم رو گرفتم که خدایی نکرده فکر و ذهنم منحرف نشه سمت تصوراتی که نباید بکنم...

من خودم هم خیلی رعایت می کنم و واقعاً هر وقت میرم بیرون اگه تو مغازه ها یا مکان هایی که این جور آقایون هستن نمی رم ولی این دلیلی نمی شه اون ها رعایت نکنن. اگه واقعاً براشون مهمه که کسی اذیت نشه پس اون ها هم رعایت کنن ...

ممنون از اینکه وقت گذاشتین خوندین متن رو


بیشتر بخوانید ...

اطرافیان و حتی دوستانم به خاطر پوششم بهم میگن بابا بزرگ!

تو خانواده ما کسی حرمت ها رو نگه نمیداره

علت بی حجابی مردهای نسل جدید چیه؟

پوشش آقا پسرها تو خانواده چطور باید باشه؟

هر وقت مردها مثل زمان قدیم لباس پوشیدند منم چادر می پوشم

مضرات پوشیدن شلوار های فاق کوتاه و تنگ برای آقایان

آیا پوشیدن شلوار تنگ برای پسران ایرادی دارد؟

ممنوعیت پوشیدن لباس آستین کوتاه توسط رانندگان تاکسی

مواجهه با پدیده ای جدید به نام ساپورت پوشی پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه)