سلام. امیدوارم حال تون خوب باشه

محمد هستم، تازه رفتم 24 سال و دانشجوی ارشد هستم. بنده یه مشکلی برام پیش اومده از لحاظ وضعیت ظاهری.

در ابتدا و دوران مدرسه، لباس های اسپرت می پوشیدم و حتی از شلوار پارچه ای و پیراهن هم بدم می اومد تا اینکه در اوایل دوره دانشگاه، به طور اتفاقی از تیپ یه پیر خوشم اومد و رفتم سراغ لباس های پارجه ای (مثلاً شلوار مشکی و آبی نفتی راسته، پیراهن آستین کوتاه و بلند، ژاکت قرمز و کفش غیر مجلسی) و خیلی هم بهم میاد و الان تقریباً 5 سال میشه ولی اطرافیان و حتی دوستانم بهم میگن بابا بزرگ!

اصلاً هم از روی جلب توجه و ... نیست و واقعاً دیگه لباس اسپرت نمیتونم بپوشم و احساس خفگی بهم دست میده. ولی با این حال متوچه شدم که خیلی از دخترها از این نوع تیپ خوش شون میاد. به نظر شما چیکار باید کرد؟

ممنون


بیشتر بخوانید ...

تو خانواده ما کسی حرمت ها رو نگه نمیداره

علت بی حجابی مردهای نسل جدید چیه؟

پوشش آقا پسرها تو خانواده چطور باید باشه؟

هر وقت مردها مثل زمان قدیم لباس پوشیدند منم چادر می پوشم

مضرات پوشیدن شلوار های فاق کوتاه و تنگ برای آقایان

آیا پوشیدن شلوار تنگ برای پسران ایرادی دارد؟

ممنوعیت پوشیدن لباس آستین کوتاه توسط رانندگان تاکسی