سلام

من آدم به شدت تلقین پذیری هستم و در روحیم و عملکردم تاثیر خیلی زیادی می ذاره، و به خاطر همین تلقین پذیری خیلی خودم رو دست کم می گیرم، به شدت روی رفتار و حرکاتم حساسم که اشتباهی نکنم.

عزت نفسم این قدر کمه که ذهنم به سمت خود تخریب گری رفته و مدام خودم رو سرزنش می کنم، البته برخی از اطرافیانم مدام من رو سرزنش می کردن و ایراد می گرفتند که از وقتی از آنها فاصله گرفتم خیلی احساس بهتری دارم امّا هنوز کاملاً برطرف نشده، و اثرش رو در ورزش و دانشگاه و خانواده م گذاشته، و تلقین کردن به خودم هم نتیجه عکس میده چون ضمیر ناخودآگاه انسان بازیگوشه و برعکس عمل می کنه.

اگه راهکاری در این زمینه دارید بگید که هم من هم کسانی که این مشکل رو دارند استفاده کنن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)