سلام 

می خواستم از دوستانی که در رشته ی دندان پزشکی تحصیل می کنند یا فارغ التحصیل این رشته هستند سوال کنم آیا از رشته خودتون راضی هستید آیا اگر باز هم به عقب برمی گشتید همین راه و همین رشته را انتخاب می کردید؟

آیا این رشته اشباع نشده یا در آینده اشباع نمی شود؟ به دختری که امسال در سن 25 سالگی بعد از فارغ التحصیلی از یک رشته دانشگاهی مجددا کنکور شرکت کرده و  احتمال زیاد بر اساس نظر چند مشاور رتبه خوبی کسب می کند و با هزینه های تاسیس مطب و خرید یونیت مشکلی ندارد، انتخاب این رشته را توصیه می کنید؟


پیشنهاد:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

ایا دندان پزشکان تجربی کارشون قانونیه؟

کسب اطلاعات در مورد شغل دندان سازی

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

رشته دندانپزشکی قبول شدم ولی توانایی رویارویی با اون رو ندارم

آینده شغلی دندانپزشکی چطوره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)