سلام‌ و عرض‌ ادب

من دختری هستم جویای کار، یکی از دوستان شغل دندان سازی را معرفی کردن ، آیا باید حتما رشته پروتز دندانی خونده باشم تا دندان ساز بشم ؟ 

از کجا میشه دندان سازی آموخت ، و کجا میشه باهاش کار کرد ؟ بازار کار و حقوقش چقدره ؟ 

گذران دورهای آموزشی دندان ساز تجربی چه قدر هزینه داره در تهران

اگر بدون کنکور و صرفا با گذران این دوره ها مدرک بگیریم میتوانیم قانونی شاغل شویم

این مدرک ها اعتبار قانونی دارند یا بهانه ای برای تلکه کردن ملت هستند

اصلا بدون کنکور و خواندن رشته پروتز دندانی میشه با اتمام دوره های آموزشی دندان ساز تجربی قانونا دندان ساز شد ؟

ببخشید زیاد سوال پرسیدم گفتم بعدا از لحاظ قانونی درد سر نشه ، دندان ساز علاوه بر لابراتور کجاها میتونه کار کنه ممنون !

سپاس فراوان از شما


مرتبط :

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

مشورت در مورد خرید چرخ خیاطی

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری ؟

بهترین متد برای خیاطی چیه ؟

کدوم شاخه آرایشگری بازار کار بهتری داره ؟

بعد از دوره های آرایشگری قصدم اینه که یه سالن باز کنم

ازدواج با دختری که شغل آرایشگری داره

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی مشاغل (۳۰ مطلب مشابه)