سلام خدمت کاربران محترم 

من یه مشکلی توی مشکلاتم برام پیش میاد که خیلی ناراحتم می کنه

نفرین کردن مادرم، هر موقع به خاطر وسواسم از یه موضوعی که به خودش ربط داره ناراحت میشم و بش میگم اول با صدای بلندی حرف میزنه و بهم هارت و پورت می کنه، بعدش نفرین، مادرم نماز نمی خونه ولی موقع نفرین کردن خدا رو به حق امامان قسم میده که من تو زندگیم خوشی نبینم یا میگه از زیر درد و بلا در نیام فقط به این خاطر که اشتباهش رو گردن نمی گیره انتقادپذیر نیست و ناراحت میشه و این طوری می کنه که من هیچ اعتراضی به رفتارهای نادرستش نداشته باشم، ولی خیلی هم از نفرین هاش می‌ترسم، چون از ته دل میگه حتی خودش هم میگه که از ته دل هم میگم، من خودم آدم نماز خونیم و خیلی به ندرت پیش میاد نماز هام رو نخونم و از بابت اینکه هم میگن ناراحتی والدین موجب نپذیرفتن نماز میشه هم ناراحتم.

در آخر سوالم از شما عزیزان اینه چقدر نفرین کردن والدین رو توی زندگی موثر می دونید؟ و من خاک بر سر باید در مقابله با این ناراحتی پس از شنیدن نفرین چه کار کنم؟ 

پیشاپیش تشکر از لطف تون


مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

میشه کاری کرد که نفرین کسی دامن گیرمون نشه؟

آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

برای خنثی کردن نفرین راهی وجود داره؟

خاله م رو چه جوری نفرین کنم که دامن گیرش بشه؟!

مادرم رو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

چقدر به تاوان دادن اعتقاد دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)