سلام دوستان

سوالم در مورد تاوان دادنه، چقدر بهش اعتقاد دارید؟ میخوام تجربه ام رو بگم شما هم اگه تجربه ی مشابهی دارید به اشتراک بذارید؛

تو زندگیم پسری وارد شد که خیلی اذیتم کرد. من عاشقانه دوسش داشتم و حسم بهش پاک بود هیچ وقت هم باهاش رابطه ی تماسی نداشتم، میخواستم احساس مون پاک بمونه، ولی فهمیدم واسه رفع نیازش با دخترهای دیگه بوده، آخرش هم منو ول کرد رفت با یکی از همون دخترهای راحتی که بهش پا داده بودن ازدواج کرد!

دقیقا تو همون سالی که پدرم رو از دست داده بودم و بهش احتیاج داشتم ولم کرد رفت با یه دختر دیگه (هنوز سال بابام نشده بود که باهام بهم زد. میتونید تصور کنید چه حالی شدم و چه فشاری بهم وارد شد). دلم خیلی شکست، منی که سعی کردم رابطه مون پاک باشه رو فروخت به دختری که پایه عشق و حالش بود.

سال بابام بود که فهمیدم مادر همون دختر دقیقا تو همون روز فوت پدرم فوت کرده، بعدها با خودم گفتم نکنه تاوان کارش بوده! جالبه من اصلا اون دختر رو نفرینم نکرده بودم اون پسر رو چرا ولی اون دختر رو نه. بعدا با خودم گفتم لابد این دخترم مقصر بوده و به اصطلاح کاری کرده که اینجوری تاوان داده (آخه خیلی واسه م جالب بود دقیقا تو همون تاریخ فوت پدر من این اتفاق براش افتاد!)

هر دوشون خیلی دلم رو شکستن و هیچ وقت نمیگذرم از کاری که با روح و روانم کردن، دقیقا تو سال فوت پدرم. فوت عزیز ببینی و بعدشم خیانت. خیلی سعی کردم قوی باشم و نشکنم. هنوزم که هنوزه دلم میگیره حس میکنم اون دختر عشق زندگیم رو ازم گرفت. وقتی عکس های مراسم شون رو دیدم نابود شدم. الان تبدیل شدم به یه موجود بی احساس و سرد و سنگ که اعتمادش رو نسبت به عشق از دست داده.

الان فقط منتظرم اون پسر هم تاوان بده. اعتماد و باور منو به عشق ازم گرفت با احساساتم بازی کرد نمی تونم بپذیرم الان رفته باشه با یکی دیگه خوش و خرم زندگی کنه.


مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

میشه کاری کرد که نفرین کسی دامن گیرمون نشه؟

آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

برای خنثی کردن نفرین راهی وجود داره؟

خاله م رو چه جوری نفرین کنم که دامن گیرش بشه؟!

مادرم رو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)