سلام 

من یه دختر ۱۸ ساله م که امسال کنکور داشتم ولی دارم می خونم دوباره برای سال بعد. سوالم اینه که من با پول تو جیبی هام چه کار کنم. 

تقریباً ماهی ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومن خانواده م بهم پول تو جیبی میدن که قبلاً الکی برای چیزهایی مثل کرم‌های مراقبت پوست و نوشت افزار و... هدر می‌دادم ولی الآن تصمیم دارم همین مقدار کم رو یه جوری پس انداز کنم که ارزشش حفظ بشه. الآن که تا کنکور سال بعد فقط باید درس بخونم و من حتی تا قبل از اپیدمی هم زیاد از خونه بیرون نمی‌رفتم که خرجی داشته باشم چه برسه الآن.

خودم فکر کردم برم باهاش دلار بخرم یا صبر کنم یه کم زیاد بشه باهاش چند تکه طلا مثل انگشتر یا گردنبند بخرم. شما جای من بودین با این پول کم چه کار می کردید؟ 


مرتبط با سرمایه گذاری:

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

بررسی ایده کسب درآمد از فروش جوجه به مرغداری ها

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)