سلام 

خیلی‌ها تو فضای مجازی بعد از پایان صحبت هاشون به طرف مقابل میگن "التماس دعا" خوب به نظر من این یک تحمیل هستش. بنده اصلاً دوست ندارم برای کسی دعا کنم و وقتی یکی بهم میگه التماس دعا از چشمم میفته. 

با چه حسابی میگه دعا کن؟ شما بهتر می دونید در فضای مجازی مسیحی هست، اهل تسنن هست،  شیعه هست، کافر هست و حتی یهودی. شاید من کافر باشم بعد میای درخواست می‌کنی دعات کنم؟، شاید حتی دشمن مخفیت باشم؟، خوب به نظرتون حرفم تا چه حد درسته؟، شما هم قبول دارید؟ اگه قبول ندارید با حدیث و منطق دینی برام اثبات کنید.


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)