چرا دخترها میگن از پسره خوشم می اومد امّا بعد میگن قصد ازدواج نداریم. چه جوری هاست این موضوع؟.

من سراغ دارم دخترهایی از یه جا گفتن خوش مون اومد ازش بعد طرف پیگیر میشه دختره میگه قصد ازدواج ندارم؟ جواب تماسش رو هم میده امّا میگه قصد ازدواج ندارم. دختره نه مشکل داره نه خانواده ش برای ازدواج تحت فشارش قرارش گذاشتن نه ناز می‌کنه. البته مثال های این جور خانم زیاد دیدم تو محل کارم. مثلاً گفتن از خواستگاره خوش مون میاد حرفم با هم زدن بعد می‌بینی دختره عاشق کسی دیگه شده و با اون ازدواج کرده. البته این هم بگم دختره بسیار خانم متشخصی هم بودن وپاک ولی

آدم می مونه میگه اینکه گفته بود از اون خوشم میاد امّا چرا به کسی دیگه دلبسته شد. واقعاً موارد این جور زیاد دیدم. آخه اگه از خواستگاری خوش تون میاد برای شما معنیش علاقه نیست واقعاً چرا به تلفن اون آقا جواب می‌دید؟ هدف تون چیه واقعاً

دقیقاً ((خوشم میاد)) برای شما دخترها چه معنی میده. 

من پسرم فکر می‌کنم وقتی دو نفر با هم آشنا میشن جهت بررسی. میگم وقتی دختر پیش دوستاش بگه ازش خوشم اومد میگم دیگه تمام دختره پسندیدش و علاقه داره بهش! جواب بله است 

این خوشم میاد یعنی چند درصد نظر شما بله است؟ ویا حس توشه. ۱۰درصد ۳۰ درصد یا بیشتر یا کمتر. درصد بدید من متوجه شم. 

یا نه اصلاً داستانش این نیست که من دارم میگم یه موضوع دیگه است و این خوشم میاد اصلاً توش حس و این داستان ها نیست. 

راهنمایی کنید.

آیا دارم درست فکر می‌کنم؟



شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

پر جنب و جوش بودن دختر نشونه اینه که به بلوغ عقلی نرسیده؟!

چرا بعضی دخترا بیشتر از یه سیم کارت دارند؟

نظر دختران در مورد پسرانی که از پدرشون پول میگیرن چیه؟

خانم ها از پسران خجالتی بدشون میاد؟

ارضای عاطفه و محبت دیدن علت اصلی ازدواج برخی از خانم هاست؟

هر چی لاشی تر باشی برای دختران جذاب تری؟!

میدونم انتخاب درستی نیست، اما اون پسر رو می خوام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)