سلام دوستان

من یه پسر ۲۲ ساله هستم. مشکلی دارم ممنون میشم نظرات تون رو بدونم. من به طور مادرزادی شکل یکی از گوش هام با اون یکی فرق داره و تقارن و زیبایی صورتم رو به طرز شدیدی از بین برده. متأسفانه از همون بچگی هم خیلی مسخره شدم سر همین موضوع توسط صغیر و کبیر ... 

با اینکه با خودم فکر می‌کنم اگر این مشکل نبود صورتم واقعاً زیبا بود. من با وجود اینکه قدم ۱۸۵ و تیپ مناسبی هم دارم اصلاً اعتماد به نفس ندارم و تقریباً میشه گفت ۹۵ درصدش به خاطر همین موضوع هست. به خاطر همین اصلاً و ابداً نمی تونم برای ازدواج پا پیش بذارم و جلوی جنس مخالف خجالت می کشم. نیاز عاطفی و جنسی هم که بماند....

جراحی اتوپلاستی (زیبایی گوش) این موضوع رو حل می کنه ولی متأسفانه فکر نمی‌کنم بتونم از عهده راضی کردن خانواده بر بیام و از طرفی جلو فک و فامیل و دوستان هم خجالت می کشم. در کل خیلی خجالتی ام. خواهش می‌کنم راهنماییم کنید. خیلی افسرده شدم.


مرتبط:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

به خواستگارم بگم بواسیر دارم ؟

اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟

ازدواج با دختری که در صورت و پاهاش جای سوختی داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)