سلام...

امیدوارم حال تون خوب باشه...

من یه پسرم...و اگه خدا بخواد شاید تا دو سه سال دیگه ازدواج کنم... ولی چیزی که برام سواله...

اینه که خیلی شنیدم و بهم گفتن که بهتره هر کس با هم کفو خودش ازدواج کنه...

سوال من همینه هم کفو یعنی چی؟ شاید جوابش رو می دونم ولی درست در فرهنگ مون جا نیفتاده... ببینید خب اگه قرار باشه مثلاً دختر و پسر تحصیلات شون برابر باشه...میزان درآمدشون...وضعیت خانواده هاشون...و... به این بگن هم کفو خب چطور باید یه چنین شخصی رو پیدا کنیم اصلاً چقدر احتمال هست پیدا بشه...  به نظرم هم کفو که میگن شاید بیشتر فرهنگیه...یا نمی دونم....

ولی خودم خیلی از بابت ازدواجم نگرانم... بیشتر بابت اینکه چطور همسر مناسبم رو پیدا کنم هم کفو باشه...از یه طرف با ازدواج سنتی مخالفم که بخوان برن برام پیدا کنن ...از طرفی هم خودم واقعاً جسارت این رو ندارم که با یه خانم غریبه یا حتی آشنا درخواست آشنایی و... رو مطرح کنم ... 

خیلی دلم می خواد ازدواج کنم ولی... مشکلم فقط همین پیدا کردن همسر خوب و آشنا شدن مون هست...زیاد از لحاظ مالی مشکلی ندارم... در ضمن بنده ۲۸ ساله و فوق لیسانس هستم ولی شغلم کاسبیه و آزاد، خانواده م هم سنتی هستن که زیاد خوشم نمیاد از زندگی سنتی... راهکار شما عزیزان چیه؟


معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)