سلام به همه

راهنمایی و کمک گرفتن از دیگران در مسائلی که عقل آدمی در گرفتن تصمیم درست عاجزه خیلی کمک کننده ست، منم می خوام امروز از خانواده برتری های خوب یه راهنمایی و مشورت خیلی مهم بگیرم، مشورتی که خیلی می تونه تصمیم منو در آینده خیلی نزدیک تحت الشعاع قرار بده.

من یه دختر تقریباً مغرور و مذهبی هستم، به این جهت میگم مغرور که از اون دست دخترهایی نیستم که بخوام حتی کمی به پسرها توجه کنم و کلاً در رو یا رویی با پسرها میرم تو قیافه و توجهی بهشون نمی‌کنم و واقعاً هم از توجه هیزگونه به پسرها بیزارم، از وقتی یادمه این‌جوری بودم و هستم به جز یه برهه از زندگیم و تمام مشکلی که دارم هم از همون دورانه که تو این حالت نبودم.

در اون دوره زندگیم یه موضوعاتی پیش اومد که من به صورت مجازی یه پسر رو خیلی به قول خودش مورد آزار روانی و عصبی قرار دادم و الآن با گذشت زمان و فکر به کارهای اون زمانم واقعاً بسیار زیاد پشیمون و شرمنده ام، مخصوصاً شب‌های قدر فکر این حق الناس بزرگی که برگردنمه خیلی دلم می شکنه و بارها به خودم لعنت می‌فرستم، با اینکه زمانی بین ۲۰ تا ۴۰ ماه از اون دوران جاهلیتم می گذره ولی عذاب وجدانش با منه هنوز.

شاید اون پسر منو بخشیده باشه شایدم نه چون کماکان به دلایلی تو فضای مجازی به هم بر می‌خوریم و این می تونه تداعی گر اون زمان ها براش باشه امّا از طرفیم چون خودش دو سه سالی هست که رابطه جدی رو با کسی شروع کرده شایدم اون موضوع از یادش رفته باشه نمی دونم.... 

امّا من خیلی دو دلم بر این قضیه که برای یک بار هم که شده ازش حلالیت بگیرم، با اینکه دیگه هیچ وقت اون آدم سابق نمی شیم هر دو نفر مون، ولی از این طریق می تونم وجدان پریشونم رو آروم کنم، از شما یه راهنمایی درست می خوام، اینکه به نظرتون بعد این قضایا و با وجود این حالم" چه جوری از پسره حلالیت بگیرم "، خواهشا راهنماییم کنید چون دیگه نمی خوام بعد این همه ماه دوباره اون جریان برامون پیش بیاد. 

ممنون از همه


پیشنهاد:

حق الناس از حق الله هم خطرناک تره

توضیح در مورد موقف حق الناس در قیامت

با توبه، خدا هر گناهی به غیر از حق الناس رو میبخشه؟

چون از حق الناس نمی گذرم آدم بدی هستم؟

سوال در مورد حق الناس تجرد و استحباب ازدواج

گناه اعتراف به گناه زیاد تره یا حق الناس؟

حق الناس شکستن دل (1)

حق الناس شکستن دل (2)

حق الناس دل شکستن (3)

حلالیت طلبیدن از افرادی که به اون ها دسترسی نداریم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)