با سلام خدمت خانواده برتری های گل

من جدیداً خیلی رو دکور خونه مون حساس شدم، درسته دختر مجردم و تو خونه بابامم ولی خیلی رو تمیزی و دکوراسیون خونه (نه حالا دکور وسایل بزرگ، مثلاً آینه حمومی، گلدونی، میز تلفنی چیزی...) حساس شدم و می خوام چند تا گلدون بخرم، 

میشه بهم این چند تا گل با این ویژگی ها معرفی کنید: 

ما توی حیاط یه کابینت فلزی داریم و می خوام روشو مثل باغچه گل بکارم، بالاش هم یه حالت سقف مانندیه میشه گفت یه ۲۰ سانتی با سقفش فاصله داره، روی اون می خوام یه باغچه کوچک درست کنم که ارتفاع گیاهاش زیاد نباشه و گل و گیاهاشم قشنگ باشن، چیا پیشنهاد میدین؟

راستی، می خوام کابینته رو هم رنگ کنم، به نظرتون با توجه به اینکه پایینش سینک و کابینت داره و تو حیاطم هست، رنگشو سفید بزنم یا آبی آسمونی؟ یا هر رنگی پیشنهاد میدین.

داخل دستشویی گیاه گذاشتن جالبه یا نه؟ مثلاً کاکتوس کوچک یا گل رونده بذارم...

یه سوال دیگه، 

من همیشه که گل و گیاه می‌گیرم با اینکه خیلی دقیق بهش اب میدم از زیر دستم خشک میشه، میشه بگید باید چه کار کنم که خشک نشه؟ به فصل خریدنش ربط داره یا به محل نگهداریش؟T سوال دیگم اینه که ما تو آشپزخونه یه آبگرمکن داریم از این مخزن دارهای بزگ و استوانه‌ای. خیلی نمای بدی داره. به نظرتون باید چیکارش کنم تا زیاد زشت دیده نشه؟ 

می دونم خیلی از گیاه می خوام استفاده کنم ولی به نظرتون گیاهی داریم که کنار گرمای آبگرمکن دوام بیاره

مرسی از همگی


پیشنهاد:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)