سلام دوستان 

میشه یه کتابی یه راه حلی برای ناز داشتن در مقابل شوهر به من معرفی کنید؟ من نامزد کردم و بلد نیستم ناز کنم، واقعاً بریدم، نمی دونم در چه مورد با همسرم حرف بزنم، همه ی حرف هامون در مورد چیزهای روزمره، خاطرات مدرسه و نمی دونم مسائل جامعه و... هست.

خنده و شوخی داریم ولی همه دوستانه است، داریم از هم دور میشیم، حالم از خودم به هم می خوره که نمی تونم دو کلام تلفنی حرف بزنم، دوستانم از لحن حرف زدنم تعجب می کنن میگن تازه نامزدی، چرا اینجوری صحبت می کنی؟ ناز داشته باش 

نامزدم رو دوست دارم، اونم دوستم داره، مکالمات مون خیلی خشکه، من البته آدم احساسی هستم ولی بروز دادنش رو بلد نیستم، گاهی به خودم لعنت می فرستم بعد از مکالمه که چرا این مدلی حرف زدم، دوستم وقتی با نامزدش صحبت می کنه من خودم کیف می‌کنم، چقدر با ناز، چقدر طناز! 

خودم دختر خوشگلی ام ولی چه فایده، می بینم دوستانم که زیبایی کمتری دارن صمیمیت بیشتری ایجاد می کنن، اصلاً خوشگلی من به چه درد می خوره، کتاب روانشناسی خوندم ولی به دردم نخورد، فیلم و کتاب...

تو رو خدا یکی منو از این زمختی نجات بده، اونجوری نیستم که یکی ببینه منو فکر کنه زمختم. حس بدم نسبت به خودم تو رابطه مون هم تاثیر گذاشته، طبیعتاً نامزد من دوستان مرد داره و می تونه باهاشون بگه بخنده، ولی رابطه اش با من باید عمیق تر باشه.

حس بیچارگی دارم که نمی تونم احساساتم رو بروز بدم، نامزدم چیزی نمیگه ولی می دونم داره به خاطر این دافعه من دور می شه، اون حسی که نیاز داره از زنش دریافت کنه نمی گیره، منم اون حسی که نیاز دارم بدم رو نمی‌دم و حس تهی دارم، مردم مشکل مالی و جنسی و خیانت دارن، مشکل ما هم شده خشکی من.

من یه دختر سرشار از احساسات ظریفم، خیلی ظریف، بیشتر از اون دوستانم که بلدن عشوه بریزن ولی بروز دادنش رو بلد نیستم، هی گند می زنم، حتی گاهی ارزو مرگ می‌کنم به خاطر این رفتارم 


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

زن باید به نسبت مرد چقدر در روابط جنسی پیش قدم بشه؟

چه کار کنم که برای شوهرم تنوع داشته باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)