سلام دوستان

ببخشید یه سوالی که چند وقته ذهنم رو درگیر کرده اینه که قد پسر تا چند سالگی رشد می کنه؟، یا صفحات تا چند سالگی معمولاً بازه، من ۱۷ سال و ۹ ماهم هست و تصمیم گرفتم برم دکتر فوق تخصص غدد به نظرتون دیر نشده؟، امیدی هست؟

تجربیات تون رو در موردش بگید.

من قدم ۱۷۰ ۱۷۱ سانت هست، تقریباً اگه دیر اقدام کردم به این دلیل بوده که فکر می‌کردم رشد می‌کنم چون از نظر ژنتیک قد بلندیم.


مرتبط با افزایش قد:

بهم میگن دیگه قدت رشد نمیکنه

تجربیات شما در افزایش قد با روش گروتالر داینامیک

تجربیات شما در مورد افزایش قد با هیپنوتیزم

حرکات کششی در سن 18 سالگی باعث افزایش قد میشه؟

افزایش قد با ورزش یا غذا

عوامل موثر در افزایش قد پسران در بعد از بلوغ

تجربه هاتون رو از افزایش قد از ١٧ سالگى به بعد بگید

افزایش قد با عمل جراحی

تجربیات شما در مورد روش افزایش قد DHIP

تجربیات شما در باره بلندتر کردن قد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)