سلام دوستان

من کنکور امسال اولین کنکورمه، ولی به دلایلی اصلاً امسال نخوندم و امتحانات مدرسه رو هم با معدل ۱۶ قبول شدم یا بهتره بگم پایه درسیم زیاد خوب نیست، اما تصمیم جدی گرفتم که برای ۱۴۰۰ داروسازی قبول بشم و در حال حاضر توی تابستون ساعت مطالعه من شش ساعت هست. 

حالا بحثی که وجود داره اینه که یه مشاور می‌گفت قبولی رشته‌های تاپ از سال دهم ساعت مطالعه بالا دارن و از همون موقع آزمون آزمایشی میرن و یا اینکه اگه از سال دوازدهم شروع می‌کنند یه سال حداقل میمونن پشت کنکور. و جالب اینکه می‌گفت اکثر مشاورها هم این رو میدونن اما بچه‌ها رو نا امید نمی‌کنند. 

لطفاً فکر نکنید من آدم ضعیفی هستم که سوال پرسیدم تا با نظرات ابنجا خودم رو آروم کنم، فقط می خوام ببینم به جز مشاورین و افراد دیگه شما دوستان عزیز که خودتون کنکوری هستید یا تجربه‌ای در این زمینه دارید یا صرفاً خودتون در ابن زمینه چی فکر می‌کنید؟ 

پیشنهاد:

دانشجویان رشته داروسازی هم با ویروس و میکروب سر و کار دارن؟

بازار کار داروسازی اون قدر خوب هست که در 30 سالگی دوباره کنکور بدم؟

مقایسه رشته های پزشکی،دندان پزشکی و داروسازی از لحاظ درآمد

دانشجوی داروسازی هستم ولی الان بشدت از آینده ترسیدم

پرستارم و می خوام برای رشته داروسازی دوباره کنکور بدم

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

مقایسه دو شغل افسری و داروسازی از جوانب مختلف



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)