سلام دوستان 

دختری بیست و چند ساله هستم، کار و درآمد عالی دارم خواستگار هم زیاد، چهره ام هم کاملاً معمولی، از یک خانواده متوسط فرهنگی، تا به حال به کسی علاقمند نشده بودم اما جدیداً کسی به من ابراز علاقه کرده و می خواد برای خواستگاری اقدام کنه و منتظر جواب من هست.

حس می‌کنم منم به ایشون علاقمندم. شغل هامون هم در یک سطح هست (پارسال فارغ التحصیل شدیم و در دوران طرح هستیم) و هم چهره ش و هم اوضاعش کاملاً ایده آل منه، اما من یه مشکلی دارم.

ایشون در یکی از برنامه‌ای مجازی دختران همکلاسی قدیمی شون و حتی همکلاسی‌های من یا در کل بهتره بگم دختران دانشگاه تو پیج ایشون هستن و ایشون هم فالو کردن اون ها رو. و می بینم که حتی عکس‌های شخصی دوستانم توسط ایشون لایک می شه ... .

کاری به خوب و بد این کارشون ندارم، اما من رو این موضوع حساسم و دوست ندارم همسر آینده م تو صفحه دوستان دختر من باشه و عکس‌های شخصی شون رو لایک کنه...، حتی گاهی با خودم میگم نکنه حتی چت هم می کنن ...، دوست دارم چشمان همسرم جز من زنی دیگه رو نبینه...

می دونم دارم سخت می‌گیرم و ازتون خواهش می‌کنم نگید بی خیال و این ها مهم نیست و این حرف‌ها...، چون برای من خیلی مهم هست و به هر حال شخصبتم اینجوربه 

اگر رک هم به ایشون بگم که از این کار بدم میاد می‌ترسم فکر کنن کسی هستم که باعث محدودیتش می شم، از یه طرف چون هم سطح من هست و ایده آل هست نمی تونم سریع ردش کنم و از طرفی همدیگه رو این موضوع حساسم. 

ممنون می شم راهنماییم کنین


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)