با سلام خدمت اعضای محترم خانوداه برتر

ان شاء الله طاعات و عبادات تون مورد قبول حق باشه، سوالی دارم از آقایون، البته اگر خانم‌ها هم از تجربیات شخصی و دانسته هاشون بگن که خیلی بهتر.

گاهاً برای ما خانم‌ها پیش میاد که به آقایی برای آشنایی و ازدواج معرفی میشیم. بعد از جلسه خواستگاری یا معارفه می‌بینیم که آقا دیگه پیگیر نیستن یا مایل به ادامه دادن نیستن. (معمولاً این طور موارد وقتی پیش میاد که یه آقا کلیت یک خانم براش قابل قبول بوده مثل سن مثل شاغل بودن یا نبودن... اما در برخورد چیزی رو دیده که خوشایندش نبوده. یا دافعه داشته و منصرف کرده).

خب اولین سوالی که برای من پیش میاد اینه که چرا؟ چه چیزی در رفتار یا نحوه برخورد من بوده که اون فرد نپسندیده. و در کل چه مواردی در یک خانم در مراحل اولیه آشنایی شما رو از ادامه دادن منصرف کرده ...، البته یقیناً این موضوع برای هر دو جنس پیش میاد و خیلی وقت‌ها خانم‌ها مایل به ادامه دادن نیستن و جواب منفی میدن. 

اما با توجه به اینکه من خودم خانم هستم خواستم دغدغه ذهنی م رو در اینجا مطرح کنم و پاسخ اعضای محترم آقا رو و دیدگاه شون نسبت به این مسئله رو بدونم. 

با تشکر


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)