سلام بچه‌ها من می خوام از یکی از اهدافم بگم و سوالاتی ازتون دارم

پس پسر بیست و نه ساله ام. من وقتی سنم کمتر بود جشن عروسی خیلی دوست داشتم ولی الان چند سالیه کلاً جشن عروسی یه مشت لوس بازی و مسخره بازی به نظرم میاد که هیچ ارزشی نداره همش کلاً مزخرفه

تمام افرادی که عروسی گرفتن هیچ شادی و شعفی ازش ندارن تازه هنوزم بعد از چند سال با پدر شوهر و مادر زن و... درگیرن که تو فلان روز فلان حرف رو زدی یا مثلاً بادکوبه جشن خوب نبود! یا نمک فسنجونش زیاد بود یادتونه! 

ولی کلاً برای خودم جدای از اینکه خرج سرسام آوری داره و باور کنید نه به خاطر پول رو خرج بلکه کلاً به نظرم حتی ضایع و زشت و بی کلاس میاد کلاً در بهترین تالار و با بهترین کیفیت هم باشه یه مشت لوس بازی و بی عقل بازی و... این همه عروسی می‌بینی دو روز بعد طلاق می‌گیرند پس قطعاً اون یک روز یک شادی دائمیه نه پایداری نه بدردبخور

کلاً هر روز رنگ باخت برام و الان هیچ چی من واقعاً می خوام ازدواج کنم با کسی که عروسی نخواد دنبال دختر شدیداً مذهبی هم نیستم حتی دختر بروز باشه منم پسر تقریباً مذهبی هستم مشورب نمیخورم نماز می خونم و... ولی به نظرتون این سخته؟ می تونم یک دختر امروزی مذهبی مثل خودم پیدا بکنم که عروسی نخواد؟ 

آیا دختری هم هست که عروسی نخواد؟ آیا فقط دارم موقعیت‌های خودم رو محدود می‌کنم و کار پیدا کردن دختر و برای خودم سخت می‌کنم چون مورد خاص می خوام یا اینکه اگه چنین چیزی دوست ندارم پس یکی رو پیدا کنم که اون هم عروسی دوست نداره؟ اصلاً راحت بگم من حالم از جشن عروسی از تمامی قسمت هاش بهم می خوره

از اون فامیل هایی که صد ساله ندیدی قراره ببینی شون تا سایر مواردی که بالاتر بیان کردم ولی نمی دونم چی کار کنم بعضی اوقات میگم بعضی‌ها که این جور دختر خاص نمی‌خوان یکی رو پیدا نمی کنن من ولی این موضوع مهمه برام واقعاً عروسی نمی خوام دختر بی ادب هم داشتیم که خودش گفته عروسی نمی خوام دو روز دیگه بعداً تا آخر عمر سر مرد غر زده نه اون جوری نه دختری که ثبات رای داشته باشه واقعاً حالش بهم بخوره از عروسی

این در حالیه که من بسیار آدم سرزنده و شاد و شوخی هستم و روحیه بسیار مثبت و خوبی دارم ولی عروسی هم خرجاش هم کلاً مراسمش واقعاً زشت و بی معنی و بدرد نخوره همین خرید طلا و عروسی حذب بشه به جاش می شه دو تا خونه رهن کرد! یا یه کم روش گذاشت خونه خرید!!! حالا کاری نداریم ولی از عروسی بدم میاد

شما دیدید دختری امروزی و شیک پوشی که عروسی دوست نداشته باشه؟ امیدوار باشم که بتونم پیدا بکنم؟ 

در ضمن منظور از امروزی و شیک پوش حتی یک چادری هم میتونه باشه بنابراین فکر نکنید منظورم بی حجابه، از این چادری‌هایی که روسری آبی و قرمز و مخصوصاً رنگ شیری رنگ میذارن گل گلیه اینا هم خوشگلن خوبن، ولی برام فرقی نداره مانتویی ای که باشخصیت باشه و مانتو بلند بپوشه هم خوبه از این مانتوهای درست حسابی.


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)