سلام

من یه دختر ۱۹ ساله هستم که پشت کنکوری محسوب میشم. من دیشب اتفاقی با یه دانشگاهی آشنا شدم به اسم دانشگاه بقیه الله الاعظم که وابسته به سپاه هست، شرایط دانشگاه را خوندم در سایت های مختلف و مشکلی هم از لحاظ رتبه اش ندارم و خیلی هم دوست دارم که در این دانشگاه درس بخونم، چون چادری ام و جو نظامی رو هم دوست دارم، و چقدر خوبه که انسان با علمش در راه دین و کشورش خدمت کنه.

من خیلی ترس از مصاحبه اش دارم، میشه کسانی که دارند در آن دانشگاه درس میخونن یا آشنا و اقوام یا دوستان تون و ... هستند کسانی که در آن دانشگاه درس بخونن بگید مصاحبه اش چطوره بوده؟

هم مصاحبه که درباره احکام و فلسفه و سیاست و ... و هم مصاحبه پزشکی اش چطوره؟


مرتبط:

دخترم، در مورد دانشگاه پزشکی بقیه الله سپاه اطلاعات می خوام

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

در مورد رشته افسری برای خانم ها

جذب یه دختر در سپاه، مساله ازدواجش رو سخت میکنه؟

شرایط استخدام دختران در سپاه پاسداران

دخترم، در مورد دانشگاه پزشکی بقیه الله سپاه اطلاعات می خوام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشاغل نظامی (۱۴ مطلب مشابه)