سلام دوستان خسته نباشید

من امسال کنکوری هستم و رشته م هم تجربیه و از استان آذربایجان شرقی هستم. میخواستم برای دانشگاه کوثر برم مصاحبه برای رشته افسری، و همه شرایطش رو دارم (قدی، bmi، آمادگی بدنی، چادری و معدل بالا و ...).

میخواستم از دوستان سوال کنم آیا خانومی بوده که افسری خونده باشه؟، سختی شغل داره؟، و این که حقوق چقدره؟، و اینکه بعد از تموم شدن دانشگاه دولت استخدام میکنه یا نه؟

من اولویت اولم رشته های تجربیه و چون امسال از استان ما قراره زیاد برای دانشگاه بردارن می خواستم بدونم این شغل به چه روحیاتی احتیاج داره؟، یعنی برای این رشته باید روحیه خشنی داشت یا نه؟، و در شرایطش درج شده که (نداشتن تعهد به هر نحو به سازمان های دولتی و غیر دولتی) یعنی چی؟

ممنون میشم جواب بدید.


مرتبط:

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

جذب یه دختر در سپاه، مساله ازدواجش رو سخت میکنه؟

شرایط استخدام دختران در سپاه پاسداران

دخترم، در مورد دانشگاه پزشکی بقیه الله سپاه اطلاعات می خوام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)