سلام

دختری 18 ساله ام که به تازگی هدفم رو برای انتخاب رشته پیدا کردم میخواستم یه ذره اطلاعات جمع کنم راجع به ش با توجه به اینکه تا حالا از هر کسی پرسیدم دقیق نمیدونسته.

راستش من پزشکی سپاه (دانشگاه بقیه الله) رو خیلی دوست دارم از لحاظ اعتقادی هم به این شغل نزدیکم هم درسم خوبه هم چادریم.

حالا سوالم اینه که تا چه رتبه ای می پذیرند و ظریفیتشون برای خانمها معمولا چقدره و اینکه میگن حقوق میدن به پزشک ها درست مثل کارمندها، خب این حقوق چقدره ؟

و اینکه شنیدم باید بعد از اتمام درس حتما مدتی رو برای سپاه کار کنم، چقدره این مدت و آیا تو شهر خودم (تهران) یا مثل بقیه پزشکا طرح باید بگذرونم اونم یه جای محروم و آیا اجباریه این موضوع؟

و گفته شده باید موقع جنگ یا شرایط بحرانی حتما کار کنم به عنوان پزشک سپاه و مثل سرباز اعزام میکنن آدمو،خب با توجه به اینکه من خانم هستم بازم همینطوری اعزام میشم؟ اگه اون زمان شرایطشو نداشته باشم چی؟

و آیا همونطور که پزشکی داره دارو سازی هم داره؟ دارو سازی سپاه؟ بیشتر از همه رتبه ی قبولیش برام مهمه اگه کسی میدونه یا خودش یا خانوادش تو سپاه اند لطفا راهنمایی کنند.


مرتبط:

در مورد مصاحبه ورود یه دختر دانشگاه به بقیه الله الاعظم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

در مورد رشته افسری برای خانم ها

جذب یه دختر در سپاه، مساله ازدواجش رو سخت میکنه؟

شرایط استخدام دختران در سپاه پاسداران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)