با سلام خدمت برادران و خواهران گرامی

من دانشجوی پزشکی در مقطع علوم پایه هستم که البته در کارنامه سبز رتبه م به دندانپزشکی همین دانشگاه هم می رسید. همون طور که میدونید پروسه پزشکی خیلی طولانیه نسبت به دندان. یعنی دندان بعد از 5.5 سال وارد بازار کار و کسب درآمد میشن لکن پزشکی حدودا 15 سال کار داره تا بتونی یه رفاه نسبی برا خانواده ت فراهم کنی...

منم قبل از اتمام علوم پایه میتونم تغییر رشته بدم برم دندان ولی خیلی مرددم. اطرافیان توصیه شون اینه که تغییر بدم، خواستم نظر شما رو هم بدونم. اینم بگم علاقه م بیشتر به سمت پزشکیه

با تشکر


مرتبط:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

ایا دندان پزشکان تجربی کارشون قانونیه؟

کسب اطلاعات در مورد شغل دندان سازی

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

رشته دندانپزشکی قبول شدم ولی توانایی رویارویی با اون رو ندارم

آینده شغلی دندانپزشکی چطوره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رشته پزشکی (۱۹ مطلب مشابه)