سلام همه دوستان

سال نو مبارک، پسری 20 ساله ام، راستش نمیخوام تقصیر اشتباهاتم رو گردن کسی بندازم، ولی خب 7 سال پیش ناخواسته و تحت تاثیر دوستانم اقدام به خودارضایی کردم ...

من میدونستم سیگار و دود و الکل و دوست دختر و ...، کارهای اشتباهی هست و هیچ وقت سراغ شون نرفتم، ولی واقعا نمیدونستم استمنا میتونه به کل نابودم کنه.

ضررهاش هر چی تو نت هست همه ش، منم درگیرم، ولی خب به خاطر همین لعنتی سه سال پشت کنکور موندم و رتبه های افتضاح آوردم، نمیگم درسم خیلی خوب بود ولی خب معدلم بالا بود، اصلا هم خر خون نبودم، ولی والدینم و اطرافیانم خیلی روم حساب میکردن، اما بخاطر خودارضایی و پشیمونی بعدش و اینکه خدا رو به سخره گرفتم نمیتونم درس بخونم.

احساس میکنم کلا حافظه م نابود شده و همیشه خسته م و آینده م رو نابود کردم، اخیرا هم به شدت وسواسی شدم و توهمی، نمیدونم شما این مشکل رو داشتید یا نه، ولی خیلی بده نتونی دیگه جایی سرت بالا رو ببری، حتی برای سلام کردن و اینکه همه به چشم حقارت نگات کنن.

نماز هم میخونم و با خدا هم حرف میزنم و کلی تلاش کردم ترک کنم ولی نشده، و زجر آور تر از همه ی این ها اینه که اون هایی که تشویقم کردن برم سراغ این کار، دانشگاه رفتن و رشته مورد علاقه شون رو می خونن، اون وقت من سه سال خونه نشینم.

دوستان راستش نمیدونم چرا دارم اینجا مینویسم، لطفا اگه کسی راهی داره یا ترک کرده بگه چکار کنم لطفا


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)