سلام

میخواستم در مورد اتفاقی که هفته گذشته پیش اومد براتون بگم. شاید  گفتن این موضوع باعث بشه بعضی ها که نظر منفی نسبت به دختر ها دارن نظرشون عوض بشه.

اول یه بیوگرافی از خودم میدم. من دخترم  و ۲۶ سالمه و در حال تحصیل هستم توی رشته ای که میدونم در آینده بیکار نمیمونم. از ۲۲ سالگی رفتم سر کار و از کسی کمک مالی نگرفتم. 

حدودا یک سال پیش همکار جدیدمون استخدام شد و چون خیلی مهربون و مودب بود همیشه توی محل کار دوست داشتم در مورد مسائل اجتماعی و اقتصادی و ... باهاش حرف بزنم.

چند وقت پیش  از من خواست با هم بیرون بریم و من که مشکلی در این مورد نمیدیدم ( و اینکه کمی ته دلم بهش علاقه داشتم) پیشنهادش رو قبول کردم.  ما بیرون رفتیم و صبحونه خوردیم و بعد دو سه ساعت برگشتیم خونه ...

متاسفانه اخلاق بدی که دارم اینه که بعضی وقت ها به خاطر اینکه اهل تکبر و ... نیستم ممکنه حرف هایی بزنم که اون شخص فکر بدی در مورد من بکنه.  من  یه بار بهش گفتم دوست دارم یه بار با هم بریم و فست فود بخوریم (وقتی این پیشنهاد رو دادم داشتم فکر میکردم که کارتم رو بهش بدم تا پول ساندویچم رو حساب کنه)

و دلیل اینکه این پیشنهاد رو دادم این بود که من سال هاست تنهام و هیچ دوستی ندارم که بخوام باهاش بیرون برم. تا اینکه سر یه موضوع با هم بحث کردیم و اون از کوره در رفت و گفت آره تو یکی رو میخوای مثل عابر بانک پول در اختیارت بذاره، اگه اینجور نبودی ازم درخواست خوردن فست فود نداشتی، بعدش هم منو توی واتس اپ بلاک کرد.

حرفش دلم رو خیلی شکست، به خصوص اینکه من دختر مغروری هستم و هیچ وقت آویزون کسی نبودم و برام خیلی سخته کسی فکر کنه برای پول بهش محتاجم، تا دو روز بعد این قضیه حالم بد بود تا اینکه بعد دو روز براش توضیح دادم که اینطور نیست و در مورد من اشتباه فکر میکنه. من بابت صبحونه ای که باهاش خوردم و یه دونه چیپس و مقداری بادام زمینی که برام خریده صد تومن به حسابش واریز کردم و بهش گفتم من هیچ وقت دنبال پول کسی نیستم چون بهش نیازی ندارم.

بعد از این قضیه  بهم گفت چون عصبانی بود از کوره در رفت این حرف ها رو زد ولی هیچ کدوم از حرف هاش درست نبود . 

اما دیگه فایده نداشت ... 

شخصیت پایینش باعث شد دیگه هیچ علاقه ای بهش نداشته باشم. و خیلی خوش شانس بودم که با یه بار بیرون رفتن  و چند بار حرف زدن  تونستم شخصیتش رو ببینم. از شما پسرها این رو میخوام اگه با دختری آشنا میشید که مستقل هست و حقوقش با حقوقی که شما میگیرید یکسان هست اگه  براش خرجی میکنید به این فکر نکنید اون دختر به این چیز ها نیاز داره، نشید مثل بعضی پسرها که به هر کسی انگ پول پرست بودن میزنن.

شاید اون دختر این درخواست رو فقط برای از تنهایی بیرون رفتن یا احساس حمایت شدن از طرف یه مرد  از شما داشته، میدونم اشتباه کردم و هیچ وقت نباید از مردی درخواست میکردم... اما این اتفاق لازم بود تا بفهمم همه مثل من فکر میکنن و من نباید اینقدر راحت به کسی اعتماد کنم.


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)